Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Handmade lip gloss (φοβερή ιδέα για δωράκι σε κοριτσίστικο πάρτυ!)

Σήμερα θα σου δείξω κάτι που έφτιαξα μέσα από μια ιδέα που σκέφτηκα μόνη μου και με βοήθησε το pinterest να υλοποιήσω,κάτι που πιστεύω θα σε ξετρελάνει!Ναι,ναι είναι τόσο απλό να το φτιάξεις,εύκολο και δεν υπάρχει μικρό κοριτσάκι της πρώτης σχολικής ηλικίας που θα μείνει ασυγκίνητο αν του το προσφέρεις!Θα σου περιγράψω πώς το έφτιαξα εγώ!Lip gloss ή lip balm με βάση τη βαζελίνη,λοιπόν,απλό,εύκολο και πολύ πολύ πρωτότυπο!
Η διαδικασία είναι πολύ απλή,τόσο που θα πάθεις πλάκα!Θα πεις:Μα πώς δεν το σκέφτηκα νωρίτερα?Παίρνεις ένα κουτάκι βαζελίνη από το σούπερ μάρκετ,την απλή που δεν έχει άρωμα και την αρωματίζεις με κάποιο έλαιο ή αν θες κάτι ακόμα πιο απλό,εγώ βρήκα έτοιμη συσκευασία,με άρωμα καρύδας,βάζεις την ποσότητα που θες σε ένα μπολάκι και τη βάζεις στο φούρνο μικροκυμάτων για 30'' για να μαλακώσει λίγο.Στη συνέχεια,ρίχνεις λίγες σταγόνες χρώμα ζαχαροπλαστικής στο χρώμα που επιθυμείς και αν έχεις και λίγο glitter ρίξε λίγο κι από αυτό και είναι έτοιμο!Εγώ για μια συσκευασία 175 ml βαζελίνης που μου έβγαλε 10 βαζάκια των 15 ml χρησιμοποίησα 3 σταγόνες μπλε και 3-4 σταγόνες κόκκινο για να πετύχω το μωβ που ήθελα,τόσο λίγο δηλαδή φτάνει.Glitter δεν είχα,αλλά αν έβαζα θα γινόταν σούπερ τέλειο!Κι έτσι,όμως το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό!
Μα κοίτα το τι όμορφο που έγινε!Πήρα πλαστικά βαζάκια των 15ml,έκανα και μια εκτυπωσούλα,απλή,όχι τίποτα το ιδιαίτερο σε αυτοκόλλητο χαρτί και το κόλλησα στο καπάκι,όπως βλέπεις την έκοψα στο χέρι,όχι τόσο τέλεια απ'ότι φαίνεται αλλά δεν με πειράζει!Το Σάββατο που θα κάνω το πάρτυ για τα γενέθλια της κόρης μου θα προσφερθούν σα δωράκια στα κοριτσάκια!Ανυπομονώ να δω αντιδράσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου