Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Πάρτυ με θέμα την Πέππα!

Λοιπόν,έχω τη χαρά και την ευτυχία να είμαι η μαμά ενός υπέροχου κοριτσιού που φέτος τον Αύγουστο έκλεισε τα 3 της χρόνια.Φέτος το πάρτι μας έγινε περίπου 15 ημέρες μετά,για ευνόητους λόγους αφού ανήμερα των γενεθλίων της δεν υπήρχε κανείς για να γιορτάσουμε,όλοι ήταν διακοπές,το ίδιο κι εμείς..
Ετοίμασα ένα πάρτι Πέππα με χαμηλό κόστος,χωρίς υπερβολές και με αυτοσχεδιασμό,αφού δε γνωρίζω από εκτυπώσιμα και ήθελα να βάλω προσωπική δουλειά και ας ήταν το αποτέλεσμα ερασιτεχνικό και όχι σαν από επαγγελματία.Αν προσθέσεις και το ότι δούλευα έως και το ίδιο πρωί που έγινε το πάρτι,ο βαθμός δυσκολίας για μένα ήταν πολύ υψηλός.
Αρχικά,έστειλα τις προσκλήσεις με email στους καλεσμένους μου!ήρθαν από μακριά οι περισσότεροι και δεν προλάβαινα να τους δώσω προσκλήσεις ανά χείρας!
Στη συνέχεια,πρώτο μου μέλημα ήταν η τούρτα,στο ίδιο μοτίβο με προηγούμενες που έχω φτιάξει...
δηλαδή,μια συνταγή για τούρτα Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Η και επάνω 4 παιχνιδάκια με φιγούρες της Πέππας και της οικογένειάς της.Γύρω γύρω, για να κρύβονται οι ατέλειες του χειροποίητου στολίστηκε με πουράκια σοκολάτας και το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό!
Βέβαια,όσο εντυπωσιακή ήταν από εξωτερική εμφάνιση,το ίδιο ήταν και εσωτερικά,αφού είχα φροντίσει να χρωματίσω το παντεσπάνι μου (με απλά,υγρά χρώματα ζαχαροπλαστικής από το σούπερ μάρκετ παρακαλώ,όχι κανένα εξεζητημένο χρώμα) και από μέσα ήταν έτσι
(νταξ,από φωτογράφηση δεν το'χω...).Πάντως μπες σε αυτό εδώ το link,ακολούθα το βήμα προς βήμα και δεν θα αποτύχεις....Εγώ έβαλα και τη δική μου πινελιά με τα στολίδια μου και τα έτσι μου και τα αλλιώς μου και,φυσικά,όπως σου είπα και πριν,απλά χρώματα ζαχαροπλαστικής χρησιμοποίησα και το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου,μα καθόλου κακό.Όλοι ξετρελάθηκαν,από γεύση ήταν άπαιχτη και κάποιοι έμειναν άφωνοι όταν τους είπα ότι την έφτιαξα εγώ και δεν την πήρα έτοιμη!ναι,ναι,ναι!
Συνεχίζοντας με τη φίλη μας την Πέππα,έφτιαξα ένα μεγάλο πανό που κόλλησα πάνω από το τραπέζι, επίσης με απλά υλικά από το βιβλιοπωλείο,κάτι χρωματιστά χαρτιά που είχα κι ένα μεγάλο βελουτέ χαρτί σε σιελ χρώμα για ουρανό.έκανα ο,τι μπορούσα,έ πιάνει και λίγο το χέρι μου και το τραπέζι μας ήταν αυτό,λίγο πριν γεμίσει με λιχουδιές.

Για τραπεζομάντηλο έβαλα ένα χάρτινο σε σκούρο πράσινο,και καλά γρασίδι,με πιάνεις,έτσι;
Ααααα,κάτι που έφτιαξα για πρώτη φορά και είχε επιτυχία και οπωσδήποτε θα παίξει και σε άλλα πάρτι είναι αυτά τα κουταλάκια σοκολάτας!Φανταστική λιχουδιά!Θεικό πράγμα,σου λέω!
Δεν θέλει και καμιά συνταγή,ποιος ξέρει τι,απλώς λιώνεις σοκολάτα και τη ρίχνεις σε κουταλάκια,στολίζεις με τρούφα,κουφετάκια ή ο,τι άλλο θέλεις και αφήνεις να κρυώσουν και να πήξουν στο ψυγείο.Τόσο απλό κι αυτό!
Κατά τα άλλα,ο μπουφές περιείχε κλασσικές γεύσεις,πίτσα,λουκανικοπιτάκια,τυροπιτάκια,κεφτεδάκια....αααα και cupcakes!
ναι,ναι,νοστιμότατα cupcakes!Όπως βλέπεις,για ετικέτες πήρα έτοιμες αυτοκόλλητες και έγραψα μια περιγραφή για τον κάθε μεζέ,δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με εκτυπώσιμα,δεν έχω εκτυπωτή στο σπίτι να πειραματιστώ και με δυσκολεύει η διαδικασία!Έτοιμες ετικέτες,λοιπόν,και όλα μια χαρά!
Τέλος,μοίρασα δωράκια στους καλεσμένους μας,μολύβια και γόμα με την Πέππα και σουπλά στο ίδιο θέμα!

Προσπάθησα να κάνω ο,τι καλύτερο μπορούσα για να χαρεί το κοριτσάκι μου το πάρτι των γενεθλίων της!Το χαμόγελο στο πρόσωπό το δικό της,του αδελφούλη της και των άλλων,δικών μας παιδιών που γιόρτασαν μαζί μας εκείνη την ημέρα φίλες,ξαδερφούλες και ξαδερφάκια ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή για μένα!Δεν έχω καλύτερο,αλήθεια!





3 σχόλια:

  1. Μπράβο σου!!!! Υπέροχα όλα!!!!! Να'ναι πολύχρονη η μικρούλα να τη χαίρεσαι!!!! Και φυσικά να χαίρεσαι και τον γιο σου!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη!!! συγχαρητήρια και να χαίρεσαι τα παιδιά σου! Επειδή θέλω να την προσπαθήσω (αλλά είμαι παντελώς άσχετη), πες μου σε παρακαλώ πώς έχεις φτιάξει τη γαλάζια κρέμα και πώς την λευκή μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή